Sint-Kwinten Linden Superprestige

Op vrijdagavond 9 december vindt dé dorpsquiz van Linden plaats! We nodigen jullie van harte uit op wat ongetwijfeld een plezante en gezellige avond zal worden! Naast leuke weetjes, eergevoel en amusement zijn er ook nog leuke prijzen te winnen.

Inschrijven doe je via: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfLMKxMNW-UM3UmoQHpzJ-wHUI4yAyTQ55flU8c-4JlyxvDiQ/viewform?usp=sf_link

Ploegjes bestaan uit hoogstens 4 personen en we vragen per ploeg 20 euro inschrijvingsgeld.

Elk jaar doen er zo’n 20 ploegen mee. De quiz is lichtjes gemakkelijker dan vorig jaar, het niveau van de quiz is C (+/- Slimste Mens Ter Wereld/Pappenheimers, gemiddelde score wordt gedoeld op 55 à 60%). Speciale kennis van scouting of Scouts Linden is niet nodig.

De quiz gaat door in de grote zaal van Scouts & Gidsen Linden (Wolvendreef 3, 3210 Linden) en quizzers worden verwacht voor 20.00 uur zodat de quiz om 20.15 uur van start kan gaan.

Het inschrijvingsbedrag kan betaald worden aan de kassa de avond zelf in cash of via de Bancontact-app op je smartphone. Inschrijven kan tot en met 8 december.

VOLZET –  Deze quiz is helaas volzet. We hebben onze maximumcapaciteit van 30 ploegen bereikt. Je kunt wel op een wachtlijst terechtkomen door je hieronder in te schrijven. Van zodra er een plaats vrijkomt, sturen we je een mailtje.

Schrijf je hier in!